de Reis - Reisverslag uit Caracas, Venezuela van Sanne - WaarBenJij.nu de Reis - Reisverslag uit Caracas, Venezuela van Sanne - WaarBenJij.nu

de Reis

Door: Sanne1991

Blijf op de hoogte en volg Sanne

29 April 2011 | Venezuela, Caracas

Op 28 april ging me wekker rond een uur of 3 smorgens en werd ik naar Schiphol gebracht door me pa. Vanaf daar vloog ik vanaf het goedgeregelde hard werkende Nederland (ook al klagen we wel eens als het langer dan 5 minuten duurt voordat we ons snelle broodje hebben) richting Frankfurt en vervolgens naar Caracas. De vlucht van Frankfurt naar Caracas was superchill. Iedereen had een eigen DVD-spelertje met muziekcd’s er ook op in het hoofddeel van de stoel die voor je zat. Dus heb nog een film gekeken en veel muziek geluisterd in die 10 uur dat ik in het vliegtuig zat. Ook zat er nog een spaanse jongen naast me die me hielp met me bagage op Caracas en me vertelde waar ik moest zijn, gelukkig. En damn.. magnetronmaaltijden uit het vliegtuig zijn echt goed weg te kanen.
Op Caracas was het wel even wennen. De mensen zijn daar niet zo snel achter de kassa als in Nederland :P Ze stonden er gewoon te telefoneren achter de kassa terwijl ze mensen hielpen.(had ik toendertijd eens moeten proberen bij de Esso ;), had ik behoorlijk op me donder gehad :)) En erg snel waren ze dus niet. Heb een aantal minuten moeten wachten op een flesje water omdat ze me continu de andere kant op stuurden. Toeristje pesten :P
Vroeg ik aan iemand waar ik me baggage in moest checken voor Porlamar, pakte die me bagage op en ging me helpen en meelopen. Twas nog geen 200 meter lopen, maar ik dacht ‘’dat is vriendelijk, iemand die me zo helpt’. Kwamen we aan op de plek… zegt ie ‘’dat kost dan dertig bolivar’ (plus minus 3 euro). Toch niet zo vriendelijk als ik had gehoopt dus, maar gaf em 20 bolivar, want ik verdien ze zelf ook niet zo snel in NL.
Snachts aangekomen rond lokale tijd een uur of tien op isla margarita, rancho delfin. Alles was donker dus kon nog weinig indrukken krijgen van het eiland. Nu net wakker, and damn…. Wat een paradijsje. Ik kan de zee zien en die is knallblauw!!!!!!

  • 29 April 2011 - 12:40

    Evelien En Cintia:

    Hey Sanne, klinkt niet vekeerd! Ben je helemaal alleen daar op dat eiland? Surf ze!!

  • 29 April 2011 - 17:02

    Aan Evelien & Cintia:

    heey ! zit inderdaad alleen op het eiland, maar werk bij een bed and breakfast. Thanx, Ga inderdaad lekker surfen vanmiddag :D of morgen :D

    groetjes,
    Sanne

  • 29 April 2011 - 17:02

    Aan Evelien & Cintia:

    heey ! zit inderdaad alleen op het eiland, maar werk bij een bed and breakfast. Thanx, Ga inderdaad lekker surfen vanmiddag :D of morgen :D

    groetjes,
    Sanne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

Actief sinds 26 April 2011
Verslag gelezen: 300
Totaal aantal bezoekers 12826

Voorgaande reizen:

28 April 2011 - 01 Juni 2011

Isla Margarita

Landen bezocht: