dag.. weer geen wind - Reisverslag uit Caracas, Venezuela van Sanne - WaarBenJij.nu dag.. weer geen wind - Reisverslag uit Caracas, Venezuela van Sanne - WaarBenJij.nu

dag.. weer geen wind

Door: Sanne1991

Blijf op de hoogte en volg Sanne

17 Mei 2011 | Venezuela, Caracas

Vandaag was er weer weinig wind. Om toch aan een watersport te doen heb ik dus besloten om een windsurflesje te nemen. Dus in de middag heb ik leren windsurfen. Eerst kreeg ik beginnerstheorie en daarna kreeg ik wat boardoefeningen. Vervolgens mocht ik echt het water op. En toen vaarde ik in 1 keer weg en heb ik de leraar verbaast laten staan omdat ik nu zowel kan turnen/ bochten kan maken en upwind kon varen binnen het uurtje dat ik in de les op het water stond. Yay.. hij zei dat ik de beste leerling tot nu toe was :D
Misschien ga ik meerdere lessen nemen om ook de jibe te leren en een goede beachstart te maken.
Maar ik hoop ook dat de wind weer flink aangaat binnenkort. Voor de rest heb ik een gezellige nieuwe buurman (een toerist). Een duitser die laatst met bier aan kwam lopen om gezellig ff wat te kletsen. Behalve dit vrij weinig nog meegemaakt. Een nieuwe foto met Jade van de surftent hiero (planet kite) waar ik iedere dag aan het hangen ben :P

groetjesss

  • 17 Mei 2011 - 16:33

    Paul Naish:

    ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat jij al een masterclass windsurfen hebt gehad van jouw vader.

    verder leer zo snel mogelijk een waterstart met windsurfen,daar heb je heel veel aan,goed voor de beenspieren. verder veel fun en wind gewenst.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

Actief sinds 26 April 2011
Verslag gelezen: 304
Totaal aantal bezoekers 12827

Voorgaande reizen:

28 April 2011 - 01 Juni 2011

Isla Margarita

Landen bezocht: