de laatste vrijdag - Reisverslag uit Caracas, Venezuela van Sanne - WaarBenJij.nu de laatste vrijdag - Reisverslag uit Caracas, Venezuela van Sanne - WaarBenJij.nu

de laatste vrijdag

Door: Sanne1991

Blijf op de hoogte en volg Sanne

27 Mei 2011 | Venezuela, Caracas

Het wordt nu aftellen geblazen, want dinsdag ga ik weer naar huis. Gelukkig heb ik afgelopen twee dagen lekker kunnen kiten. Dacht dat ik een dikke 2 meter sprong met een 360 had gedaan. En een andere kitester had het gezien en die zei dat ik em dik tussen de 3 en 5 meter sprong (kreeg een uplift bij de 360!!!!)Ze dacht dat ik een kerel was omdat ik zo hoog ging :P haha maar ik was toch echt de enige met een blauw witte kite daar op het water :D

Skype doet weer vervelend. Ik krijg skype niet meer geopend dus heb het verwijderd om die vervolgens weer opnieuw te installeren alleen lukt dat iedere keer nu niet meer, dus ben op het moment alleen telefonisch bereikbaar of over de mail etc.
Vandaag weer lekker kitesurfen denk ik als ik de wind zo zie. Voor de rest heb ik niet zoveel meegemaakt.

  • 29 Mei 2011 - 09:35

    Pa:

    we kunnen niet wachten tot je thuiskomt, ik denk dat je nu wel genoeg geoefend hebt om mij de loef af te steken,ben benieuwd naar onze gezamenlijke kitesessie.let goed op met je bagage op de terugreis.liefs pama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

Actief sinds 26 April 2011
Verslag gelezen: 306
Totaal aantal bezoekers 12820

Voorgaande reizen:

28 April 2011 - 01 Juni 2011

Isla Margarita

Landen bezocht: