donderdag ..18 mei - Reisverslag uit Caracas, Venezuela van Sanne - WaarBenJij.nu donderdag ..18 mei - Reisverslag uit Caracas, Venezuela van Sanne - WaarBenJij.nu

donderdag ..18 mei

Door: Sanne1991

Blijf op de hoogte en volg Sanne

20 Mei 2011 | Venezuela, Caracas

Gisteren ben ik met Zully naar Porlamar gegaan. Dit keer gingen we naar een ander overdekt winkelcentrum en WAAHHHHHH gave shops!!!!! Maar allemaal wel een beetje europese prijzen. Toch heb ik een wilde vangst gedaan. (Heb namelijk zoveel versleten schoenen thuus... die eigenlijk al keihard weggegooid moesten worden, en hier heb ik nog een paar staan die eigenlijk niet mee terug kunnen... dus.... :D )En ze zijn leeeeeuuukk! Zie de foto maar. Voor de rest heb ik gister MEXICAAANNSS!! gegeten, voor het allereerst. Toch wel lekker nacho cheeeeseee :D I loved it , en een heeeeeel lekker ijsje gehad!!!!

Vandaag (donderdag) weer eindelijk lekker kunnen kitesurfen!!! Nou was het nog steeds niet perfect omdat de wind steeds weer een beetje wegviel maar wel weer lekker kunnne oefenen.
Daarna erachteraan nog een windsurfcursusje gedaan. En een BEACHSTART GEDAAN!!!! 2 keer :P ik vroeg aan de leraar of ik een beachstart mocht proberen, en de derde keer lukte die !!! en Daarna nog een keer. Alleen moet ik mezelf nog wel eens aan de houding helpen... Ik sta als een kitesurfertje op die plank :P haha, zie de fotows maar, maar die houding wordt gelukkig steeds beter.
Fotos uit de auto van de terugweg van porlamar en wat windsurffotows.(omdat me ouders erom vroegen ;) )

laterss!!!!

  • 20 Mei 2011 - 14:49

    Pa:

    mooie fotos van het surfen,jammer dat er zo weinig wind staat.laat nog eens wat fotos van de omgeving zien,met mensen erop,als het kan in bikinie lvyu

  • 22 Mei 2011 - 03:02

    Sylvia :

    hallo sanne,
    vorige week heb ik je moeder gesproken op elaine haar verjaardag. ze had je net aan de telefoon gehad. ik hoorde dat je het naar je zin had heb je reisverslagen nog niet helemaal kunnen lezen. zit nu in de nachtdienst en ben gaan googhelen. ik wens je nog veel plezier daar doe voorzichtig aan.

    groetjes sylvia gerald elaine en mellanie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

Actief sinds 26 April 2011
Verslag gelezen: 277
Totaal aantal bezoekers 12828

Voorgaande reizen:

28 April 2011 - 01 Juni 2011

Isla Margarita

Landen bezocht: