maandag ! - Reisverslag uit Caracas, Venezuela van Sanne - WaarBenJij.nu maandag ! - Reisverslag uit Caracas, Venezuela van Sanne - WaarBenJij.nu

maandag !

Door: Sanne1991

Blijf op de hoogte en volg Sanne

23 Mei 2011 | Venezuela, Caracas

Bah ....ziek... kotsen... en natuurlijk waait het geniaal vandaag maar voel me er te lamlendig voor.
gister ging het windsurfen wel goed, dus hier wat foto's.

EN IK ERGER ME DOOD AAN DE KATTEN..VIEZE BEESTEN !!! ZE PISSEN ONDER MIJN DEUR DOOR BAHBAHBAHBAH... HONDENVOER IS HET..BARBEQUEVOER... MOOIE TAPIJTJES VOOR AN DE MUUR... ik geloof dat ik ze zo een douche ga geven ..hehehe

  • 24 Mei 2011 - 08:07

    Ma:

    erger je toch niet zo aan de katjes. Ze hebben geen opvoeding gehad,dus kunnen er niets aan doen. Ik hoop dat je je gauw beter voelt ,ik kijk uit naar volgende week dan ben je weer lekker thuis. Geniet nog even en ik hoop voor jou dat de wind wat meer word zodat je nog lekker kan kiten.Veel liefs love you mam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

Actief sinds 26 April 2011
Verslag gelezen: 272
Totaal aantal bezoekers 12825

Voorgaande reizen:

28 April 2011 - 01 Juni 2011

Isla Margarita

Landen bezocht: