dag ..zaterdag 17? - Reisverslag uit Caracas, Venezuela van Sanne - WaarBenJij.nu dag ..zaterdag 17? - Reisverslag uit Caracas, Venezuela van Sanne - WaarBenJij.nu

dag ..zaterdag 17?

Door: Sanne1991

Blijf op de hoogte en volg Sanne

14 Mei 2011 | Venezuela, Caracas

Gezien het feit dat er een beetje heel weinig wind staat heb ik weer tijd om dit reisverslag wat up te daten. Ik heb me eerste trick op et water gemaakt namelijk de 360!! Hoera!! Voor de rest is er vrij weinig gebeurd. De gasten zijn erg aardig. Waar je alleen hier op het strand wel heel erg op moet letten zijn je kitespullen... Een paar dagen terug is het kiteboard van 1 van onze gasten gejat. En is natuurlijk met geen mogelijkheid terug te vinden. Gezien het feit dat de politie er hier niks aan doet (is toch je eigen probleem?) kunnen ze dat board wel vergeten. Op het moment gaat er waarschijnlijk een paar dagen regen vallen.
Net maar wat brood met tonijn uit blik gehad :) Voor het eerst in de twee weken een keer lief geweest voor de jonge katjes en ze er wat van gegeven. Hopen dat ze me morgenochtend niet weer voor de deur kakken.Voor de rest valt het werk in de ochtend nog steeds wel mee. Gelukkig heb ik dus ook een beetje tijd voor vakantie. Het werken bij warme temperatuur in de tuin is wel nog steeds zwaar.
Voor de rest niet veel meer meegemaakt. Volgens mij heb ik een lekker lijf want alle muggen prikken me lek hier. Ik geloof dat ik er vanacht een stuk of tien op me linkerbeen erbij heb gekregen!! in 1 nacht!!
Ik hou jullie op de hoogte van alles!!

Laterssss!


  • 15 Mei 2011 - 16:39

    Lisette En Mariska :

    Hey Sanne!

    Leuk om je belevenissen zo te volgen. Kiten kiten kiten :) Maar ook de muggen die je zo lekker... Dat brengt mij ineens tot de niet zo fijne ontdekking dat ik deet ben vergeten te halen... Oeps, maar even in Barcelona halen. Veel plezier nog!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

Actief sinds 26 April 2011
Verslag gelezen: 194
Totaal aantal bezoekers 12874

Voorgaande reizen:

28 April 2011 - 01 Juni 2011

Isla Margarita

Landen bezocht: