Dag 9 - Reisverslag uit Caracas, Venezuela van Sanne - WaarBenJij.nu Dag 9 - Reisverslag uit Caracas, Venezuela van Sanne - WaarBenJij.nu

Dag 9

Door: Sanne1991

Blijf op de hoogte en volg Sanne

07 Mei 2011 | Venezuela, Caracas

Vandaag de eerste kamer compleet schoongemaakt voor de gasten die zondagnacht arriveren! Vanaf dan begint het harde werken :D
Gister was ik naar Porlamar geweest om drinken te halen en brood voor als ik in de avond honger krijg. Vaak is dit niet het geval met de warme temperaturen hier en het eten is hier smiddags warm.
Vandaag heb ik ook een bidsprinkhaan gezien !!!! Zoo eentje die ik eerder alleen maar op discovery channel zag! en ze zijn kleiner dan ik dacht :P Ik gok ongeveer 8 centimeter ofzo.
Vandaag naar het strand geweest, me tien meter weer opgetuigd en toen was het met de wind ineens gebeurd... had ik net alles klaargemaakt en toen was het weer niks. Nu dus maar weer chillen at one of my favouritss..de hangmat xD weer een paar nieuwe fotows !!

  • 07 Mei 2011 - 14:14

    Papa:

    maak eens gauw een paar fotos van een felblauwe zee en een dochter die 5meter boven het water hangt aan een kite.zondag ga ik kiten op mirns met een stevige zuidoosten wind. Pas goed op jezelf en have a great time.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

Actief sinds 26 April 2011
Verslag gelezen: 177
Totaal aantal bezoekers 12882

Voorgaande reizen:

28 April 2011 - 01 Juni 2011

Isla Margarita

Landen bezocht: