dag 11 - Reisverslag uit Caracas, Venezuela van Sanne - WaarBenJij.nu dag 11 - Reisverslag uit Caracas, Venezuela van Sanne - WaarBenJij.nu

dag 11

Door: Sanne1991

Blijf op de hoogte en volg Sanne

09 Mei 2011 | Venezuela, Caracas

Vandaag weer hard in de tuin gewerkt en de laatste dingen schoongemaakt voordat de gasten gaan arriveren.
De wind is weer stevig aangetrokken dus stond een beetje overpowered met me tien meter kite. Wel een paar mooie sprongen gedaan en probeerde ook een transition alleen klapte ik toen met me knie tegen mijn onderkaak aan.Dat was even pijnlijk omdat ik daarna pijn in de bovenste ribben had. Het werd toen dus flink tijd voor een Pepsi aan de bar!! en een goede maaltijd aan de bar! Het eten aan dat barretje is goed te doen! Een nette prijs ook, vooral het drinken valt hier aan de bar wel mee (omgerekend ongeveer 0,50 euro voor een pepsi van 0,35 liter in een flesje)
Gisteravond me ma wakker gebeld om haar een goede moederdag te wensen (A) Twas toen 2 uur in Holland.. Snachts, haha!!

  • 09 Mei 2011 - 13:06

    Edwin,Mrls,Bas,Tim:

    He Sanne!
    Pa vertelde dat je reisverslagen maakte! Wat leuk, wisten we helemaal niet. WIj hebben ook vaak collega;s die dat via deze site doen! Is zo leuk om te lezen.Dus vanaf nu heb je er een "volgers"bij hoor!

    Gaat het goed met je en is het een beetje wat je ervan verwacht had?

    Veel plezier en hou ons op de hoogte,

    Marlies

  • 12 Mei 2011 - 19:43

    Jack Smith:

    hello,i red your daily rapports and they are great. Friends who i know are also going to isla margarita. I think they will have a great time. Thanks for the information you give us.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

Actief sinds 26 April 2011
Verslag gelezen: 184
Totaal aantal bezoekers 12886

Voorgaande reizen:

28 April 2011 - 01 Juni 2011

Isla Margarita

Landen bezocht: