dag 7 (ik moet echt weer leren tellen) - Reisverslag uit Caracas, Venezuela van Sanne - WaarBenJij.nu dag 7 (ik moet echt weer leren tellen) - Reisverslag uit Caracas, Venezuela van Sanne - WaarBenJij.nu

dag 7 (ik moet echt weer leren tellen)

Door: Sanne1991

Blijf op de hoogte en volg Sanne

04 Mei 2011 | Venezuela, Caracas

Gezien ik vorige week donderdag ben vertrokken en vanaf die dag de dagen al tel, moet ik eigenlijk nu dag 7 zeggen, ipv beginnen met tellen op de dag waarop ik voor het eerst ging kiten ;)

Ook vandaag weer werkzaamheden in de tuin verricht. alles weer netjes bijgeharkt en opgeruimd en dit keer aan de voorkant! Vandaag heb ik een ENORME sprinkhaan gezien :S echt HUGE!! like... 10 centimeter ofzo... en knalgroen. En toen sloeg Zully em dood... omdat die de planten kaalvreet. Ik moet eerlijk bekennen dat ik dat helemaal niet zo erg vond (A) Ik ben niet zo een grote insectenliefhebber. De muggen moeten mij ook hebben hier, want me benen zitten onder de rode vlekken.
De wind was zeer matig vandaag. Heb even met de tien meter gestaan maar ben na een aantal rakjes weer van het water afgegaan omdat die toen helemaal wegviel. Morgen naar de supermarkt om shampoo te halen. Die was ik vergeten mee te nemen uit Nederland dus had me showergel als shampoo gebruikt xD Niet optimaal maar me haar werd er wel kei zacht van !!!!

Vandaag is het dodenherdenking in Nederland. Omdat de tijden compleet verschillen heb ik er niet meer aan gedacht om op Nl tijd stil te zijn.Vandaar even mijn respect in dit reisverslag naar alle overledenen maar ook overlevenden van de tweede wereldoorlog.

Voor morgen wens ik alle nederlanders een keivet feestje toe op de bevrijdingsfestivallen !!! Ik vier hier me feestje wel ;)

groetjess,
Sanne

  • 05 Mei 2011 - 16:19

    Korstiaan:

    de gele vogel op de foto is volgensmij een wielewaal,die ook in nederland voorkomt

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

Actief sinds 26 April 2011
Verslag gelezen: 218
Totaal aantal bezoekers 12885

Voorgaande reizen:

28 April 2011 - 01 Juni 2011

Isla Margarita

Landen bezocht: