dag 4 - Reisverslag uit Caracas, Venezuela van Sanne - WaarBenJij.nu dag 4 - Reisverslag uit Caracas, Venezuela van Sanne - WaarBenJij.nu

dag 4

Door: Sanne1991

Blijf op de hoogte en volg Sanne

04 Mei 2011 | Venezuela, Caracas

Vandaag weer in de tuin gewerkt. Tegelijk werd er vergif tegen de insecten gesprayed, wat echt enorm stonk!! Ook was alles vandaag weer vrij snel gedaan, wat inhield dat ik weer vroeg op het strand kon zijn. Daar heb ik nog eventjes met de 10 meter staan kitesurfen, alleen was de wind niet erg optimaal dus was er ook vrij snel weer vanaf. Vandaag een paar andere kiters ontmoet waaronder Adriane. Zij is venezolaanse en een nieuwe kitebuddy! We gaan elkaar helpen en in de gaten houden wanneer het mis gaat op het water of iemand in de problemen komt. Wel chill om zulke mensen te ontmoeten.
De prijzen aan de barretjes vallen gelukkig wel mee, en zijn ongeveer de helft of minder van wat je in Nederland betaalt. Ook krijg je er meer voor. Na het kiten pak ik dus vaak een colaatje aan de bar.Wel een beetje vreemd alleen dat ik gister 5 bolivares voor een flesje pepsi moest betalen, en vandaag 10 bolivares voor een pepsi light... terwijl er hetzelfde inzat.... Nja nog steeds kost het niet heel erg veel maar het kwam wel een beetje raar over.

Iedere dag verbaas ik me wel over de beesten die hier rondlopen. Ik heb kolibri's gezien !! Die waren me eerst helemaal niet opgevallen maar die zijn ook zo klein en razend vlug ... Ik heb er 1 op de foto kunnen vangen !! :D
Voor de rest van de dag vooral lui in de hangmat gelegen. Je kunt hier in je eentje namelijk niet echt op stap gaan de stad in of wat dan ook. Daarvoor moet je echt met een medereiziger zijn of een groepje waar je mee kan.

Het eten hier is echt chill! Vandaag voor het eerst grapefruit juice gehad! Iedere dag bij het ontbijt wordt er verse juice gemaakt en iedere dag van een andere fruitsoort. En het is iets wat ik er in Nederland zeker in ga houden ! Een eigen blender aanschaffen en zelf je eigen juice maken! het is zoveel lekkerder dan uit pak, en natuurlijk veel gezonder. Al houden venezolanen wel van suiker, dus gaat er zowat iedere morgen wel een flinke schep suiker in ;) tenzij de vrucht al zeer zoet van zichzelf is.

Meer heb ik vandaag niet echt te melden :( Tot morgen!

Nog even een bedankje bij deze voor alle leuke reacties en of toevoegingen bij de reisverslagen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

Actief sinds 26 April 2011
Verslag gelezen: 200
Totaal aantal bezoekers 12875

Voorgaande reizen:

28 April 2011 - 01 Juni 2011

Isla Margarita

Landen bezocht: